24.02.2010
Et bredt spekter asfaltprodukter fra Istrail
Om få måneder starter asfaltsesongen for fullt. Istrail-Gruppen AS har tatt fram et bredt spekter av påbyggingsløsninger for asfalt.
Med sin dumper-semitrailer som utgangspunkt har Istrail utviklet en asfalt-semitrailer i halfpipekonstruksjon.
Hovedbaljen har bunn i 7 mm Hardox 450 og sider i 5 mm Hardox 450. Det er 50 mm mellomrom mellom inner- og yttervegg rundt det hele.
Her kan man velge mellom luftisolering eller isolering med mineralull. Asfaltkapell med dobbelt duk og hydraulisk manøvrering er standard.
Også den topphengslede baklemmen i 5 mm Hardox har hydraulisk manøvrering. Asfaltkassen rommer ca. 25 kubikkmeter.
Asfalt-semitraileren har yttervegger i rustfritt stål. Det gir en meget tiltalende design, samtidig som den harde og blanke overflaten er lett å holde ren.
Chassiset er i en helsveiset konstruksjon med ekstra holdbar korrosjonsbeskyttelse. Akselaggregatet kan justeres i lengderetningen for maksimal nyttelast på vei og ligger på et glidebelegg i teflon.
Om ønskelig kan akselaggregatet betjenes hydraulisk. Ved tomkjøring kan den fremre akselen heves.
Hovedbaljen har bunn i 7 mm Hardox 450 og sider i 5 mm Hardox 450. Det er 50 mm mellomrom mellom inner- og yttervegg rundt det hele.
Her kan man velge mellom luftisolering eller isolering med mineralull. Asfaltkapell med dobbelt duk og hydraulisk manøvrering er standard.
Også den topphengslede baklemmen i 5 mm Hardox har hydraulisk manøvrering. Asfaltkassen rommer ca. 25 kubikkmeter.
Asfalt-semitraileren har yttervegger i rustfritt stål. Det gir en meget tiltalende design, samtidig som den harde og blanke overflaten er lett å holde ren.
Chassiset er i en helsveiset konstruksjon med ekstra holdbar korrosjonsbeskyttelse. Akselaggregatet kan justeres i lengderetningen for maksimal nyttelast på vei og ligger på et glidebelegg i teflon.
Om ønskelig kan akselaggregatet betjenes hydraulisk. Ved tomkjøring kan den fremre akselen heves.