Meny
18.04.2018

Viasat i særklasse

Kundene har talt. Det er Viasat som er best på kundeservice i Norge i 2017.

– Viasat er mye bedre enn mange av sine konkurrenter og scorer svært godt på alle henvendelsestyper. De har lyktes med å menneskeliggjøre digitale kanaler som chat og epost. Kundene opplever at selskapet forstår problemet deres, og at de møter en person som faktisk hjelper dem. Nær sagt alle får løst saken sin når de kontakter Viasat, og de fleste på første forsøk. I TV-bransjen totalt gjelder nesten halvparten av henvendelsene oppfølging, men hos Viasat utgjør dette bare 20 prosent, forteller seniorrådgiver Finn Olav Sveinall i Kantar TNS.
   I tillegg til hovedprisen vant også Viasat prisen for beste kundeservice innen tv-bransjen.
   Prisen deles ut av Kantar TNS i samarbeid med Tekna og teknologileverandøren Loxysoft.

« Tilbake

 CMS by Makeweb.no