Robotstøvsugere for det nordiske markedet
Wilfa, en ledende aktør innen husholdningsapparater, tar et nytt steg mot å forvandle og forenkle forbrukernes hverdag ved å lansere Innobot robotstøvsugere. Med dette videreføres Wilfas mål om å levere kvalitetsprodukter som er utviklet for det nordiske hjem.
Innobot robotstøvsugere
er utstyrt med funksjoner og innovativ teknologi som er skreddersydd for å
rengjøre med et perfekt resultat. Sterk sugeeffekt sørger for effektiv støvsuging
av gulv og tepper, avansert navigering gjør at roboten kartlegger omgivelsene
og unngår hindringer og den vibrerende våtmoppen sørger for skinnende rene
gulv. De smarte funksjonene minimerer rengjøringstiden og maksimerer
effektiviteten.
Tilbake der Wilfa startet
Wilfa ble startet som en
støvsugerprodusent tilbake i 1948 og har en lang historie med støvsugere bak
seg. Etter noen års pause satses det nå igjen for fullt på
rengjøringsprodukter:
– Vi startet
reetableringen på rengjøringsmarkedet i fjor med den trådløse håndstøvsugeren
Innovac Sensor. Nå setter vi fart med 3 robotstøvsugere med moppefunksjon, en
automatisk tømmestasjon og en ny trådløs håndstøvsuger, Innovac Aqua Plus, som
også har moppefunksjon. Med kombinasjonen av en Wilfa robotstøvsuger og
håndstøvsuger kan kundene våre bruke tiden sin på det de liker å gjøre, som
sjeldent er å vaske huset, sier Morten Hoff, CEO Wilfa.
– Som et norsk selskap
har vi god kjennskap til det nordiske hjemmet og den nordiske forbrukers behov.
Med Wilfa robotstøvsugere får du et skikkelig rent hjem og du sparer tid og
energi i en travel hverdag. Det er den beste løsningen på rengjøringsbehovet
til de aller fleste, fortsetter Hoff.
Lokalt språk og lokal support
Den tilhørende appen gir
brukerne full kontroll over robotstøvsugeren, uansett hvor de er. Appen kan
settes til lokalt språk som gjør det enkelt for alle å forstå robotens
innstillinger, funksjoner og instruksjoner. I tillegg tilbys lokal kundeservice
for robotstøvsugerne og 5 års garanti.
– Vi ønsker å gi kundene
våre et produkt de kan stole på og på sitt eget språk. Vi er til stede der
forbrukeren er og kan raskt og enkelt bistå ved behov, sier Morten Hoff.
– Vi vil fortsette å utvikle smarte løsninger som gjør at vi kan utfordre de store internasjonale merkene, avslutter Hoff.