Meny
29.03.2006

Ny aktør innen forbrukerelektronikk

Taiwanske MIRAI introduseres på det norske markedet. Skal lokke norske forbrukere med hjemmeunderholdningsprodukter.
Det er en utfordring å lansere en ny merkevare i markedet for digital hjemmeunderholdning, uttaler Paul Butler, global salgsdirektør i MIRAI.

Men jeg er overbevist om at vårt mål om å tilby høykvalitetsprodukter til en gunstig pris vil være av interesse for en bred forbrukergruppe.

Siden MIRAI er en del av selskapet Chi Mei, kan vi vise til gode resultater innen design, utvikling, produksjon og leveranser av digitale produkter til hjemme underholdningsmarkedet i flere land.
  
Tilgjengelighet
MIRAI tilbyr LCD-monitorer (fra 17” til 20”) og LCD-fjernsyn (fra 20” til 32”). Selskapets produkter har vært tilgjengelige i butikkene siden 14. mars.

De vil bli solgt gjennom flere utsalgssteder, blant annet Kalkan i Bergen og IT Compagniet i Trondheim.

Salgsagent for MIRAI i Norge er Michael Holm Nielsen. MIRAIs produkter er nå også tilgjengelige på andre europeiske markeder, blant annet Storbritannia, Benelux-landene, Frankrike, Danmark, Finland og Sverige.
  
Morselskapet, Chi Mei, har vært en ledende aktør innen petrokjemiindustrien siden 1959. Det har for tiden over 15 000 ansatte og hadde i 2004 en omsetning på over 5 milliarder amerikanske dollar.

« Tilbake

 CMS by Makeweb.no