Meny
27.07.2017

Indiske Jugnoo klar for Skandinavia

Jugnoo, kjent som rickshawens svar på Über og som har vist seg å være en banebrytende aktør i det indiske on-demand-markedet, har annonsert sine planer om å etablere selskapet i Skandinavia. Etter å ha funnet veien inn i 144 land allerede har selskaper planer om å ekspandere sitt internasjonale nettverk ved å ansatte et team i regionen som kan lede Jugnoo sin forretningsvirksomhet innenfor B2B-markedet.

Den ambisiøse planen om ekspansjon kommer som et resultat av en økende etterspørsel etter Tookan, som er Jugnoos B2B-tilbud og en av pionerne innenfor ende-til-ende feltstyringsløsninger. Tookan skiller seg ut fra andre globale aktører med sin smarttelefon-baserte, standardiserte plattform laget for næringslivet, noe som gir kundene mulighet til å starte sin virksomhet umiddelbart.
   – Vi er svært motiverte på grunn av den etterspørselen og veksten vi har vært vitne til i det skandinaviske markedet, og vi satser stort på å introdusere Tookan til nye byer i regionen. Vi er i ferd med å ansette et team for og fra regionen som skal lede virksomheten, og vi regner med oppstart om ca. te måneder, sier administrerende direktør og grunnlegger av Jugnoo, Samar Singla.

Stort forretningspotensial
Tookan har allerede 73 kunder i det skandinaviske markedet. Den nåværende kundebasen opererer på tvers av bransjer og inkluderer levering av mat, henting og levering av klesvask, helsetjenester, skjønnhetspleie, drosjetjeneste, hjemmetjenester og elektronisk handel. Nyheten om utvidelse kom i etterkant av Singlas møte med skandinavisk presse under Crowdsourcing-uken, som ble avholdt i Sverige tidligere i år. Direktøren hintet da om selskapets planer om å skifte sitt fokus mot Skandinavia grunnet det store forretningspotensialet som ligger i regionen.

On Demand
Jugnoo begynte å oppskalere sin internasjonale operasjon i 2015 og har nå kontorer i USA, Storbritannia, Mexico, Romania, Ungarn og Filippinene.
   – Det nyeste fenomenet, som ikke bare har påvirket våre liv, men fullstendig endret det, er On Demand. Det endrer hvordan vi gjør alt fra å bestille mat, drosje eller bøker, til hvordan vi dater. Det er takket være dette kraftige verktøyet at vi har kunnet konvertere tusenvis av mennesker uten utdanning eller smarttelefoner i land som India, til å bli selvsikre brukere av app-basert on-demand-teknologi, og som har gitt dem et levebrød. Vi har planer om å utvide denne suksessen til å omfatte den globale arenaen, tilføyer Singla.

Feltstyringsløsninger
Tookan tilbyr ferdiglagde feltstyringsløsninger for forretninger som opererer innenfor on-demand-verdenen. Serviceplattformen er en fullt administrert programvare, som er høyst fleksibel med tanke på å møte hvert enkelt selskap sitt behov, enten de koordinerer hjemmelevering eller tilbyr tjenester gjennom feltoperatører. Tookan hjelper selskaper med å automatisere stort sett alle de operative oppgavene gjennom sine tre interaktive grensesnitt: oversikt for ledelsen, en feltstyringsapp og en splitter ny kundeapp. Tookan gjør det mulig for selskapene både enkelt å planlegge og tildele oppgaver og samtidig følge deres sjåfører i sanntid. Dette verktøyet hjelper selskapet med å administrere oppgaver på en fleksibel måte ved hjelp av en mobiloptimalisert, nettleserbasert løsning. Tookan sin nye app er nå utstyrt med et brukervennlig design som også fremhever forretningsmessig innsikt og trender.

Kilde: mynewsdesk.com

« Tilbake

 CMS by Makeweb.no